Torsdag.

Fick ett brev från MVC igår om att dom hade ändrat våran nästa tid vi har hos dom. Men det var inte det enda dom hade ändrat... Det var ju en helt ny barnmorska??
Vi har haft en BM dom tidigare gångerna, och nu skulle vi få våran "gamla" BM, som vi hade med Stella. Hon har varit sjukskriven, så det är enda anledningen att vi byter.
Jag vill ju inet ha en helt ny?
Ja, vi får väll se vad dom säger nästa vecka.

Sofia informerade mig igår att min bebis i magen är stor som en avocado, vilket fick mig akut sugen på just detta!
Själv har en en hel mango i sin mage;) Och idag får dom se den för första gången. Jag är nog mer spänd än dom är... Så spännande!

Har hunnit med en dusch, så nu blir det Big Brother innan jag ska möta Mia på stan för lunch. Sen tar jag en sväng till kyrkogården och tar en bild på gravstenen så ni får se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0