Blöt katt.

Blev en lugn kväll igår. Tända ljus och Mr Bean.
Mr Bean måste vara den sämsta humorn någonsin! Så jäkla tråkig. Men jag fick offra mig...

Blev en relativt tidig kväll, och trots att jag varit vaken stora delar inatt så hade vi båda sovit klart vid halv sju.
Duschade, käkade frukost och läste tidningarna, innan vi slängde in Jackson i duschen!
Han är inte särskillt glad på oss nu, hehe!



Ledsen grabben, men det var nödvändigt!

Nu ska jag försöka klämma i mig i något från gaderoben, åka till Stella, och sedan köpa mig något gott.
En Chokladkaka och en skvallertidning skulle inte sitta fel nu när jag är ensam hemma..
Hittar nog alltid något som slinker ner;)

Går idag in i vecka 36(35+0)!
Hejja hejja!

Kommentarer
Postat av: Ella

Du är såå duktig :-D och fin och glad!!

Och jag bli så glad av att läsa din blogg...

2011-08-27 @ 18:40:32
Postat av: Jenny

Väntar fortfarande på att du ska komma och hälsa på ju!! Eftersom vi själva inte fått tummen ur:)

2011-08-27 @ 21:08:04
Postat av: Ella

Jag veeeeet... hade tänkt åka över nu i augusti.. men jag var så klart superfattig i väntan på lönen. :-O Nu börjar skolan på måndag..med 6 veckors praktik. :-S Ska kolla så fort jag har schema å så..

2011-08-28 @ 10:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0