Chokladpudding och spjälsäng.

Haha, vet inte vad jag ska göra.. Efter en lugn kväll(i magen), så börjar bebis bråka direkt när jag lägger mig ner...
Hur ska jag lyckas få den att vända på dygnet!?

Mysig kväll iallafall.
Blev kycklinggryta och ris, med chokladpudding till efterrätt! Åkte förbi kyrkogården och hälsade på Stella, innan vi åkte och hyrde film.
Innan dess så skruvade C ihop spjälsängen, så nu står den här brevid våran säng.
Mysigt!
Madrassen är fortfarande plastad, och jag tänker inte ta bort den och bädda den förens vi är hemma från BB.
Men det känns så jäkla bra att den står här igen!

Imorgon blir det nog en sväng till p-vik där det är marknad. Fotbollsderby efter det, och sen blir det minigolf och god mat med Cissi och Patrik!
Ser fram emot hela dagen!=)

Såå, nu hoppas vi på många timmars sömn, så att man vaknar pigg och go!:)

Nattinatt!

Kommentarer
Postat av: Andrea

Följt din blogg ett bra tag nu, och tänker på dig (er) ofta! Önskar av hela mitt hjärta att allt kommer gå bra, skickar lite kramar så här på slutspurten! :)

2011-08-14 @ 11:47:00
Postat av: Jenny

Åh tack!:)

2011-08-14 @ 19:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0