Inte lördag.

Idag är det fredag. Fredag, fredag, fredag.
Har fått för mig att det är lördag, och mitt huvud vill inte riktigt ställa om sig.

Haft finbesök av Mia och finaste Theo! Theo är helt plötslig ingen liten bebis längre, utan stora grabben som springer runt och busar, och ska börja på dagis.
När hände det!?

Innan dess var vi och slänge en hög skräp på storskogen, och därefter tog vi en sväng till kyrkogården för att tända ett ljus hos Stella i regnrusket.
Det har varit förberett för en ny bergavning vid hennes grav hela veckan, och nu var det tydligen dags. Locket var av, och vi fick anstränga oss för att inte kika ner i det djupa hålet.
Tackade för att vi inte hade kommit mitt i begravningen, tände ljuset och skyndade iväg.

Det är den femte som kommer ligga på 'Stellas' rad.
Stella ligger först, därefter en äldre farbror, en liten pojkbebis, och sedan en alldeles för ung man.
Lustigt att man en gång antog att det bara är äldre som ligger på kyrkogården.

Nej, nog om sådant
Har varit och ätit tacos hos mamma och pappa, och nu sitter grabbarna där nere och tittar på fotboll, och jag och mamma slötittar på teven på övervåningen.
Mitt hår luktar lite svagt av folköl efetr en incident på ICA. Mysigt.

Märks föresten att det har regnat idag.. Gud va ni har bloggat!;)
Hoppas ni får en bra helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0