Kom igeeeeen.

Vet inte riktigt när jag somnade igår, men absolut inte i tid för att vara uppe redan.
Gick upp runt 05.20 när C åkte till jobbet, har startat en maskin här uppe, och tänkte vara effektiv och slänga in två maksiner i tvättstugan om det var ledigt.
Vilket det var, dock hade jag glömt att tidlåsen inte slås på förens klockan 07.00, så nu går jag och väntar ut tiden!

Tänkte ta tag i antingen städskåpet eller klädkammaren och rensa ur ordentligt.
Funderar på vilket som är i störst behov?
Tror klädkammaren får vänta, där ramlar det ju iallafall inte ut grejer när man öppnar:)

Håll tummarna för att jag inte däckar på soffan om en timme nu när jag äntligen har peppet uppe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0