Läkarbesök.

Hemma efter ett besök hos läkaren och en barnmorska. Allt såg helt normalt ut, och tappen var som den skulle även den här gången!
Antar att jag bara har en lite kortare tapp, och jag ska nu ställa mig in på att jag faktiskt kan gå hela tiden ut den här gången!

Hjärtljuden låg runt 137, och magmåtten lyssnade jag inte ens på, då jag vet att dom inte stämmer.

Satt och räknade lite, och hitills i den här graviditeten har jag gått på undersökningar hos fyra olika barnmorskor, och fyra olika läkare.
Då har jag inte räknat med dom som tar blodproverna, isånnafall kan vi lägga till två barnmorskor till!
Fast det är egentligen inget som stör mig, bara en observation!

Nu tror jag inte att det blir fler läkarbesök, då det inte är så mycket mer dom kan kolla upp. Tappen försvinner när den är mogen, moderkakan sitter bra, likaså navelsträngen, och flödet genom den är kanon!
Nu är det bara vanliga rutinkontroller och en jäkla väntan kvar!=)

Kommentarer
Postat av: daniella

varför stämmer inte sf-måtten?

2011-08-22 @ 16:50:09
URL: http://daniellagoretti.blogg.se/
Postat av: Jenny

Enligt dom så skulle bebisen vara lite liten, men vid tillväxt-UL så var den t.o.m lite över medel=)

2011-08-22 @ 20:51:46
Postat av: Angelica - mamma till Olivia

Härligt att allt ser fint ut! =)

2011-08-22 @ 21:13:05
URL: http://sweetangie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0