Söndag.

Tittar in en liten stund! Har inte så mycket att roa er med, men säger hej iallafall:)

Dagen kunde inte ha börjat bättre, då Christoffer hade varit och köpt färska frallor och fixat frukost med juice, ägg, kiwi och annat gott.
Sicken man jag har!;)
Därefter åkte vi och grattade Linnéa!
Resten av dagen har varit lugn. Fick med C på en skön promenad ikväll, och nu ligger vi och slappar i soffan med en av två katter.

Imorgon är det dags att träffa läkaren igen. Vet inte riktigt vad som väntar, men gissar på att hon ska kika på tappen igen, och göra en allmän check på hur jag mår, fysiskt och psykiskt.
Känns bra att kunna gå dit och säga att jag mår mycket bättre!=)

Kommentarer
Postat av: Johanna Andersson

Härligt att läsa att du mår bättre! Vad glad jag blir =)

Lycka till hos doktorn idag...

2011-08-22 @ 07:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0