Tillväxt-UL.

Min tillfälliga barnmorska ringde igår och planerade lite inför vårat besök på måndag.
Hon frågade om hon fick göra ett tillväxtultraljud, då bebisen ligger något i underkant på växtkurvan.
Inte mig emot, älskar att se bebisen! Och det är inget jag oroar mig för, ska bara bli kul! Sen är det klart att det känns skönt att dom kollar upp allt.
Jag är bara rädd att vi ska råka se könet! Christoffer skulle bara bli glad, men jag vill ju att det ska bli en överaskning:)




Det är bara 56 dagar kvar till BF nu..
Herregud, det närmar sig!!


Kommentarer
Postat av: Malin, Mamma till Zelina

Alltid roligt med ett tillväxtultraljud, gjorde en del under tiden jag var gravid. :) hoppas allt går bra nu.

2011-08-05 @ 14:17:22
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/
Postat av: Johanna Andersson

Mysigt att ni ska få kika!

Hoppas att hon inte råkar avslöja könet så att det får bli en underbar överraskning när det väl är dags... Lycka till!

2011-08-05 @ 14:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0