Tisdag.

Igår var vi ju även på MVC och kollade läget med mig och lill-skit.
Allt såg bra ut som vanligt, och jag har tydligen en "välfylld mage", haha! Ja, h*n behöver inte svälta!
Hjärtljuden låg på 140, och den är fortfarande i något läge mellan ruckbar och fixerad, men det verkade vara närmare det senare.

Gjorde upp en förlossningsplan, men det är svårt att veta hur man vill ha det nu innan.
Med Stella var jag ganska bestämd på att jag inte skulle ha någon smärtlindring.
-Tills det hade satt igår ordentligt!
Så den här gången är jag inte lika främmande för EDA, även om jag gärna vill klara mig utan..

Fick ett oväntat samtal idag från våran barnmorska som var med och förlöste Stella! Var länge sedan vi hade kontakt nu, så det var ett välkommet samtal!
Eventuellt så ses vi den fjortonde, då vi ska till Västervik och Auroran. Kul!

Går här hemma och plockar och pysslar. Är rastlös, men vet inte om jag har tillräckligt med energi för att ta tag i mitt nästa projekt. Plastburksskåpet.
Går det att hålla ordning i sådanna skåp?
Tror inte det va?


Kommentarer
Postat av: Johanna Andersson

Skönt att allt såg bra ut!

Verkar som du har börjat boa så det närmar sig nog =)



Gullig barnmorska som fortsätter att hålla kontakt!!

2011-08-31 @ 06:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0