Trettiotre, igen.

Trettiotre dagar kvar.
Kommer ihåg att jag skrev ett inlägg när jag(trodde att jag) hade lika långt kvar med Stella. Då lät jag ganska övertygad om att jag hade gott om tid kvar. Nu känns det tvärtom, jag är lite för inställd på att det kommer komma igång tidigare.
Dumt, nu kommer jag ju säkert gå över tiden!

Dagen har varit lugn. Kalas för Christoffers mormor, sen bara slappt och skönt.
Imorgon är det dags för ytterliggare ett besök hos barnmorskan, får se om vi får veta något nytt.
Antagligen inte, men alltid skönt att få höra hjärtljuden=)

Just det, har beställt Stellas ettårs present!
Hoppas bara den hinner komma tills den 8'e...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0