Dan före dan före doppardan.

Hade ingenting planerat idag.
Skönt!
Har (äntligen) slagit in alla julklappar så nu är vi redo inför julafton.
Första halvan kommer spenderas hos Christoffers familj, och andra hos min.
Men allra först ska våran egna lilla familj samlas på kyrkogården. Stella ska ALLTID komma först.
Sen hoppas jag att hon följer med oss resten av dagen också.

Jag kan inte säga att jag tänker mer på henne under julen, men det känns jobbigare.
Mamma var och hälsade på en sväng idag, och hon pratade om Stella.
Blir så glad när folk pratar om henne. För det händer inte så ofta längre.
Många gånger svarar jag inte, mest för att jag inte vill börja gråta. För det gör jag oftast.
Särskilt nu under julen, då alla bara pratar om hur kul det ska bli att fira jul med Ebba.
Ingen nämner hur tråkigt det är att Stella inte är med...

Jobbiga jul.. Samtidigt hoppas jag att det blir så mysigt som möjligt för Ebba.
Blandade känslor.
Blä.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0