Kyrkogården.

Åkte själv till kyrkogården ikväll.
För två år sedan hade jag aldrig vågat gå genom kyrkogården själv i mörkret.
Särskilt inte längst in där Stella ligger.
Tände ljuset redan i bilen.
Det hade varit begravning idag, och jag sa "hej" till jordhögen med blommor när jag gick förbi.
Någon konstig vana jag har fått.

Imorgon väntar ÖF efter en sovmorgon!
Älskar när C är ledig:)
Har för övrigt tjänat 40 pikadoller av honom ikväll då jag tog två av hans blöjbyten...
Alla sätt är bra...;)


Kommentarer
Postat av: Marie

Var och hälsade på Stella en sväng här om kvällen. Ni har gjort det så fint hos eran lilla ängel.



KRAM!

2011-12-14 @ 23:46:31
URL: http://alltommarie.blogg.se/
Postat av: Jenny

=)

2011-12-15 @ 05:43:25
Postat av: Annelie

Såg i en affär här i uppsala att det har batteri ljus som lyser super länge. Vi har köpt sånna till våran Sebbe, fast vi tänder vanliga ljus oxå så klart. Men då lyser det hela tiden för honom. Men ni kanske har sånna hos Stella. Ett tips bara :) Kram

2011-12-15 @ 07:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0