Måndag och vaccin.

Och helgen är slut.
Mat och Idolfinal hos mamma och pappa i fredags. 
I lördags var vi och hälsade på släktingar till Ebba efter en runda på stan. Avslutade dagen med mat och spel hemma hos Alexander och Linnea.
"Med andra ord", och jag var ganska överlägsen om jag får säga det själv.
Och det får jag;-)

I söndags fick vi både lunch hos mamma och pappa, och varma mackor och Christoffers föräldrar på kvällen.
Vi behöver ju knappast svälta om jag säger så!

Måndag idag, och helgen är slut.
Ebba fick två sprutor, en i varje knubbigt lår. Stackarn.
Hade gärna tagit dom åt henne!
Men nu är det gjort för den här gången, och hon är på ett strålande humör!
Hoppas det håller sig så, då hon har en playdate imorgon:-)

Lilla gosknos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0