Nattuggla.

Dom flesta nätter har Ebba börjat sova riktigt bra. Ett par blöjbyten och en skvätt mat någon gång, sen så somnar hon gott om.
Inatt är inte INTE en sådan natt.
Efter första blöjbytet är hon huur pigg som helst.
När jag försöker förklara för henne att "det är natt, man ska sova nu. Understand?", så flinar hon bara åt mig. Och så tänker hon, "klart jag inte förstår, jag är ju bara en bebis".
Antar jag. Och så ler hon världens sötaste tandlösa leende mot mig.
(Eller mot spelmobilen, vad vet jag.)

Brukar hon sova sig igenom ÖF i vanliga fall så kan jag ju räkna med att hon lär vara skitslut imorgon också;-)


Kommentarer
Postat av: mamma till vanessa

fiiiin hooon är!

2011-12-09 @ 10:53:40
URL: http://minvanessa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0