Powernaparnas drottning.

ÄNTLIGEN verkar husets boss bli lite sömnig.
Herregud, hur mycket energi kan det finnas i den där lilla knubbiga kroppen??
(Är alltså inte Christoffer jag pratar om.)
Ebba vet EXAKT hur många(läs;några) minutrar hon behöver slumra för att sedan hålla igång i timmar..
Något jag borde lära mig;-)

Idag har vi varit och hälsat på Jasmine och Smilla, medans C var hemma och städade och gjorde fint.
Vilken man jag har va;)
Var och tände om ljusen hos Stella innan vi åkte till maxi.

Hade tänkt slå in lite julklappar ikväll, men slutade med att vi satt och sörplade glögg och käkade choklad istället.

Imorgon kommer babyligan hit, så det är bäst jag ställer klockan ifall damen skulle få för sig att ta sovmorgon.

Nej, godnatt med er!


Kommentarer
Postat av: Emmelie

hon är ju bara för gullig! dom små är smarta . det lär Man sig fort:)

2011-12-20 @ 10:24:19
URL: http://www.sedorika.wordpress.com
Postat av: Anonym

2011-12-20 @ 13:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0