Fredag.

Ursäkta dåligt skrivande. Det ända jag orkar med är jobbet. Jobb, jobb, jobb.
Först på måndag 12.00 går jag av.
Hujedanemej.

Jobbar kväll idag, så nu innan, ska jag åka och lämna ett par CV. Tänker inte maila den här gången, sista fick jag bara ett massutskick om att min erfarenhet och/eller utbildning inte räckte till.
Den här gången ska jag se till att dom iallafall läser mitt CV.

Måste till kyrkogården idag också. Har inte varit på tre dagar. Sist jag var så såg jag bara att dom förberedde för en begravning genom att värma upp jorden. Jag har inte velat komma mitt uppe i något grävande eller vid jordfästningen, så jag har hållt mig därifrån.
Men idag vill jag verkligen dit<3

Nej, nu måste jag fixa iordnig mig om jag ska göra ett gott första intryck! Tror knappast min rosa morgonrock imponerar allt för mycket.

Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0