Fredag.

Igår var vi i Västervik igen. Kul att se barnsmorskan och kuratorn igen!
Dock så mådde jag inte särskillt bra, så jag vet inte om jag fick så mycket sagt.
Satt mest och koncentrerade mig på att inte gråta, och det fungerade.
Vid vissa frågor ville tårarna ut, men jag lät C svara på dom istället.

En besök på Corner, och ett på Godishuset innan vi åkte hem.
Jag la mig på soffan och sov så länge jag kunde innan det var dags att gå till jobbet.
Snart dags igen, sen har jag en skön ledig helg!

Just det!
Medans jag låg och sov på soffan så åkte C in till Johan på Tädgårdsgatan(,vet inte vad hans studio heter,) och gjorde en tattuering han pratat om att göra ett tag.

Och här är resultatet:



Symbolen för Vasa Previa,
tillsammans med Stellas namn och hennes födelsedag(/dödsdag).
(Sitter på underarmen)


Kommentarer
Postat av: Maria

Du får hälsa din sambo att tatueringen är ett jättefint minne av Stella! Speciellt med Vasa previa-symbolen. Hoppas ni får en skön helg! Vi ska på Spädbarnsfondens öppna träff i Sthlm på söndag. Kommer med största sannorlikhet gråta floder men det ska bli skönt att träffa andra i samma skitsituation. Har ni något sådant ni går på?

2011-02-04 @ 15:35:21
Postat av: jeanette

vasa previa symbolen gjorde ALLT! meningen typ.

2011-02-04 @ 17:03:08
URL: http://myjanetstory.blogg.se/
Postat av: jeanette

oj så fel det blev! att vasa previa symbolen är med gjorde verkligen meningen med den.

2011-02-04 @ 17:04:32
URL: http://myjanetstory.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ja, symbolen gjorde mycket!

Nej, vi har inte varit på något liknande.. Vi har sökt och läst lite om det, men det hålls bara i Stockholm.. Bor ni där? Berätta gärna hur det var!

2011-02-04 @ 17:22:07
Postat av: Evelina

Så himla fin tatuering, det gjorde Johan himlans bra! hans tatoostudio heter förresten origin tattoo, :)

kram på er!

2011-02-06 @ 16:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0