Hockeyänka.

C slutar snart jobbet, men han hinner väll knappt innanför dörren innan han åker iväg på hockeyn.
Gör mig ingenting, för då kan jag göra min favoriträtt som annars är förbjudet i lägenheten när han är hemma...
Lax!
Med potatis och kall sås.
Mums!

Och medans jag väntar på att laxen tinar så mumsar jag på en avocado. Dock älskar katterna avocado minst lika mycket som jag, så det är svårt att få i sig!

Sen har jag laddat upp med både med massa frukt till en fruktsallad, OCH en påse med salta skruvar.
Kvällen räddad!
Blir nog Lets Dance om det inte går någon rolig film?

Var på kyrkogården med mamma och tände ljus efter jobbet.
Det har regnat idag, så nu syns nästan hela hennes lilla jordhög igen.
Skönt, tycker jag. Vill inte att den ska ligga gömd under snön.
Hoppas det regnar mer i helgen, då kan jag få bort lite av allt det som gått sönder under snön.
Ser inget roligt ut...



Nej, hoppas det går snabbt till första april.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0