Memories.

Nu sitter jag hemma hos mamma och har skrivit klart mitt CV. Tror jag är nöjd.
Med hur det är formulerat iallafall, betygen är ju inte mycket jag kan ändra på nu!

Tittar på bilder på deras data. Massa minnen. Ååh, jag vill ha sommar igen!


Jag ser hemsk ut, jag vet. Men mysig bild ändå.


Min lilla groda=)


Milla med nalle-änglarna.
Hon gav Stella en av dom på begravningen, som hon fick med sig i kistan.


Nej, nu åker jag och köper o'boy, sen åker jag nog och lägger mig och sover på soffan en stund.
Gött.


Kommentarer
Postat av: Maria

Men gud vad bedårande nallarna är!!! Var har ni hittat dom? Vill ha vill ha vill ha!!!

2011-02-16 @ 16:46:18
Postat av: Anonym

Min syster Som bor i sthlm hade hittat dom, men vet inte vart.. Ska höra med henne!=)

2011-02-16 @ 18:49:47
Postat av: annsoh

Nu kör jag igång dagens blogg! Gå inte och anmäl dig! Nu har chansen att bli dagens blogg varje dag! :D

2011-02-16 @ 19:32:47
URL: http://annsoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0