Onsdag.

Så var min lediga dag över. Tur jag jobbar kväll idag, behövde en sovmorgon till.
Hinner nog bli en tupplur på soffan också, känner mig forftarande inte bra. Nu är det dock bara tre dagar, och jag har ställt mig in på att det ska gå, och då går det.
Ser fram emot helgen, fullspikat!

Igår träffade jag fina Mia och charmtrollet Theo. Alltid go och glad!
(Ja, Mia också såklart;)!
Blev en fika på Nilssons, sitter aldrig fel.
Har fixat syrrans 30-årspresent nu också, så nu sliper jag fundera mer på det.
Hon och Milla kommer ner hela vecka 10, så då hoppas jag att jag får ett bra schema!

Nej, nu ska jag pilla i mig en panodil och ta med täcke och kudde till soffan.


Idag är det 168 dagar sedan.
Tattoo your name across my heart
So it will remain,
Not even death can do us part.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0