Tisdag.

En bra dag igår! C kom hem från jobbet med mfina blommor, och han fick en lite sak av mig. Åkte hem till mamma och pappa innan hockeyn, och där fick vi goda chokladhjärtan och lotter.
Jag som aldrig vinner lyckades få till en dubbelvinst, och C vann han med. Trevligt, trevligt=)
På lotterna dom fick av oss så vann pappa, men inte mamma. Inte ovanligt;)

Åkte vidare till hockeyn. Och den här mathen tyckte till och med jag var rolig! Vända 0-4 till 8-4 är inte så dåligt!
Och den här gången var det fart i spelet, och dom ville göra mål.
Kul!

Åkte till Stella innan vi beställde mat från Lilla Krogen. Bra avslut på en bra dag!




Christoffer vet att jag älskar Garbera, så den här buketten fick jag=)



...Och jag vet att han älskar chips;)



Mamma och pappa lilla present!



Jag betsällde Kycklingplanka, och C oxfiléplanka(I think...).



Christoffer fick inte röra maten innan jag fick ta ett kort!








En bra dag.
Love you!


Kommentarer
Postat av: Ella

Sötstorkar..vad bra att ni hade en fin dag!!

2011-02-15 @ 22:19:09
Postat av: Mo

Härligt att ni hade en mysig dag! O jag älskar buketten:) Min favvoblomma! ;)

2011-02-15 @ 22:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0