Dag TJUGOÅTTA.

Day 28- A picture of you last year and now, how have you changed since then?

I mars-april någon gång, 2010:



Har var jag gravid i tredje månaden, och tyckte då att jag hade fått en riktig kula.
Haha, den var ju inte större där än vad jag har nu, utan bebs i!
Jag var brunett, och jag var gravid, glad och bekymmerslös.
Största oron var över att jag snart inte kom i mina "smal-jeans".
Livet lekte, och jag tog allt för givet.

Ok, fortfarande 2010, men nästan ett år senare:



Ser mig lik ut. Fast blond igen. Glad, men inte bekymmerslös.
Utåt sett som vanligt.
Har ofta kul igen, men vet bättre än att ta livet för givet.
Jag vet bättre nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0