Ensamtid.

Hockey ikväll, vilket innebär att C bara hinner komma hem, byta kläder, och sedan åka iväg till hockeyn.
Det är lugnt, jag har min bästa vän Estrella hemma, så jag klarar mig nog!

Sitter med färg i håret(om Mia B läser så skojar jag bara...), och hoppas att det ska trolla bort lite av min utväxt. Antagligen blir det halvdåligt som vanligt, men så får det bli när man inte har så gott om pengar på kontot!
Mamma var hemma, och hon hade köpt en fin vatten/vinkaraff jag velat köpa.
Snällt!=)

Imorgon blir det nog en lugn dag. En fika på stan gissar jag på, annars ska jag bara ta igen lite sömn.
Carro och Björn kommer på kvällen, bjuda på lite käk.
Trevligt, trevligt!
Skulle egentligen på 50-års kalas, men jag tackade nej för länge sedan. En av mina kusiner kommer vara där med sin lilla bebis, och jag skulle inte orka höra alla komplimanger om hur söt han är.
Vore något om jag bröt ihop där inför halva släkten...
Jag får träffa dom allihoppa när jag känner mig starkare, eller helt enkelt när det inte är fullt med folk runt omkring=)

Fyra månader imorgon.
Står och stampar på samma ställe som då.
Still.

Kommentarer
Postat av: Mia B

Jenny!!! haha:)

2011-01-08 @ 20:21:50
Postat av: Jenny

;)

2011-01-09 @ 16:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0