Good Jen.

Uuh så duktig jag har varit idag! Har fått mycket mer gjort än jag tänkt göra.

Först iväg till besiktningen, därefter lite matshopping.
Kom hem och rev ut sakerna ur våran gammla tv-bänk i Lill-rummet. Just nu ser det inte för kul ut:



Men ska se till att få ihop den nya tv-bänken när C kommer hem från bandyn!

Städade akvariumet, så nu är det rent och fint, och fiskarn är supernöjda med mig:



Använde C's fina göra-rent-akvariumet-hink från Ullared:



Städade på ballkongen, och gjorde iordning lite. Rensade ur brudkistan jag har där. Städade även ut vårat allt-möjligt-skåp i köket, och gjorde fint på köksbänken:



Packade C's träningsväska, gjorde iordning smörgåsar han kunde slänga i sig efter träningen ochförberedde maten tills ikväll, så det är bara att slänga in i ugnen!:






Måste ju få skryta lite, känns lite extra bra då;) Vet inte var jag fick energin från idag, jag som varit så trött dom senaste dagarna.. Men inte mig emot. Hoppas den håller i sig till jobbet i helgen!

Nu får jag springa ner till tvätten och slänga in två nya maskiner.
Got a lot of iron in the fire.
Typ.


Kommentarer
Postat av: L

Burkarna kom till använding ser jag :) superfint!

2011-01-21 @ 13:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0