Lappar.

För er som inte följde bloggen tidigare så har det varit kriiig i tvättstugan till våran hus. Det var ett par stycken som klagade på allt och alla, oavsett hur noga man städat efter sig så hittade dom alltid något fel. Så här såg bokningslappen ut:



Detta är alltså vuxna männsikor vi pratar om.
Nu har det lugnat ner sig. Trodde jag.
Egentligen har det nog pågått lika mycket, bara att dom här tjuriga meddelandena inte sätts upp i tvättstugan längre..

När jag stod och plattade håret så slank den här fina lappen ner i brevlådan:



Alltså.
Vad ska man säga?
Jag vet ju att det är ett gäng fönstertittare som följer minsta steg man tar. Ni är inte osynliga!
Att personen i fråga inte ens skrev under med sitt namn gör ju att det egentligen inte är värt att kommentera.
Men jag antar att jag iallafall hade städat ordentligen efter mig?;)

Eftersom jag inte vet vem det är som lagt i den här lappen så får det bli såhär:



Värre än Big Brother här uppe i Norrtorn.

Då är dom hrä lapparna bättre!:




Kommentarer
Postat av: Ella

Hahahahahahaha kärringar är såååååå patetiska :-O

Säkert laddat upp för att skriva och lämna den där lappen..månadens händelse för personen i fråga. Man kan bli så jäkla less, men får försöka tänka att det är synd om dom. Är man ens frisk om man håller på så? ;)

2011-01-21 @ 12:56:59
Postat av: Cassandra <3 Kreta

ohh vad trött man blir på folk,kärringar över 50 som inte har något liv..och i norrtorn kryllar det av dom.. kram på dig

2011-01-21 @ 13:02:39
URL: http://cassandra87.blogg.se/
Postat av: Jenny

Haha, ja, jag tänker på hur nervös h-n var när h-n smög upp för att lägga i den..;)

2011-01-21 @ 13:08:17
Postat av: Sofia

Bra skrivet Jenny, hoppas dom skäms när dem ser lappen!

2011-01-21 @ 13:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0