Lördag.

Fika på stan som vanligt en ledig lördag.
Chokladmouse till frukost är alltid ok!
Sen hem till mamma och pappa som är hemma från Thailand!

Nu är jag hemma från Fliseryd där C och grabbarna haft match. Nu är jag övergiven igen, hockey på G, och sen skulle dom ut och kalasa.
Men jag har en frys-pizza, en påse chips och nya 'Klick'(tidningen alltså, inte glidmedlet), så jag klarar mig nog!
Funderar på att åka och hyra en film om jag inte hittar något roligare än 'fångarna på fortet".

En lugn och skön lördag.
Precis så som jag vill ha det idag!


Kommentarer
Postat av: Ella

Det är få människor som är så söta som du Jenny

2011-01-30 @ 17:05:24
Postat av: Jenny

Som du t.ex gulla!

2011-01-30 @ 17:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0