Ny lapp;)

Ok, det här var ju faktiskt lite kul!
Låg i soffan och glodde på ett larvigt avsnitt av Fab Five när det smäller till i brevlådan.
Post!
Tar upp två brev, och hittar då den här lappen:



Hehe:)
Dock blir jag tokig på att jag inte är säker på vem det är!!
Jag har inte hängt upp mitt svar än(och kommer nog inte göra det), så det måste vara någon som läser här, eller som vi berättat för...

Huvudmisstänkt:
-Henke. Christoffers kusin som jobbar som brevbärare här vissa dagar.

Andra tänkbara:
-Mattias, som bor med sin tjej och son i andra änden av detta huset.
Jobbade med honom igår och diskuterade detta lapproblem!

-Detta skulle vara helt typiskt Alexander, Christoffers f.d arbetskamrat.
Dock tror jag han hellre hade lagt en helt "seriös" lapp i brevlådan.

-Detta skulle också kunna vara något som min lilla vän Sara skulle kunna hitta på.
Dock så bor hon ju i Australien för tillfället, och vore hon hemme skulle hon ändå vara alldeles för lat för att ta sig hit.

Ledtrådar:
Baksidan, där de står bland annat, "Nevhodné pro deti mladsi 3 let, kvuli malym"




Dagens iallafall, tack för er gott skratt!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0