Söndag.

Jobbig dag igår, dock inga tårar från mig.
Ååh, kan det inte bara släppa, är så tungt att bära på!
För Christoffers del så kom tårarna.
Känner mig hjälplös som vanligt, kan inte annat är att krama om honom hårt.

Fyra månader. Har det gått så lång tid?
Längtar så till våren, vill ha upp din gravsten och göra det fint.

Kvällen blev ändå trevlig, Carro och Björ var och käkade mat hos oss, sen blev det lite vin och wii-spelade långt in på natten.
Tack för en trevlig kväll!
Fick behålla deras Wii tills ikväll, så får passa på att spela av mig:)
Har redan ett fruktansvärd träningsvärk i högra armen. Märks att man är otränad!

Christoffer är på Öland och spelar bandy. Jag har haft besök av Kusinen med flickvän, hund och deras nya familjemedlem Viggo! Gick bra.
Och det är alltid lika roligt att dela med sig av förlossningsberättelser med någon annan, det är ju så häftigt!

Nej, ska jag röjja lite i köket kanske?
Eller ta en 30-minutare på soffan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0