Svett vs Vanilj.

I Christoffers bandylag har dom som "regel" att den som får första utvisningen i matchen får ta tvätten.
Christoffer har haft hem den två gånger i rad nu.
Eftersom jag är en sådan fantastisk flickvän(japp, mina egna ord), så hade jag dragit ner den stora bagen, full med svettiga stinkande matchtröjor, ner till tvättstugan och slängt i dom i en maskin tills C kom hem från jobbet.
Jag överdoserade ganska rejält med tvättmedel och mjukmedel, tänkte att grabbarna skulle lukta Vanilj och orkidé nästa match!
Dock gick det inte så bra, när jag låtit tröjorna torkat så luktade dom ingenting.
Antar att svett och vanilj slår ut varandra.

Nu sitter vi och kollar på handbolls VM. Eller, C tittar, jag leker mest med min nya vän Äpplet.
Christoffer har inte upptäckt att vi har chips i godisskåpet. Då har han ändå varit hemma i snart tre timmar!
Nytt rekord!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0