Tisdag.

Och nu kommer snön igen. Jag som längtar så efter våren!
Så skönt att dra på sig sina tygskor igen...

Ska åka och tända ett nytt ljus i lycktan hos Stella, köpa med lite mat från pastaköket, och sedan gräva mig ner i information om Vasa previa och Velamentös insertion. Om ingen annan har skrivit om det på Svenska innan så ska jag göra det. Ska åka hem till mamma och skriva, för här går det inte vara. Dom snart nyinflyttade grannarna hammrar och borrar från tidigt på morgonen till sent på kvällen.  

Nej, dags att sätta igång. Kommer bli en lång dag!

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej! Ger dig en stor kram och sänder en tanke till Stella. Själv förlorade jag mina tvillingar Gustav och Klara för tre veckor sen. Fattar inte att livet ska vara så fruktansvärt orättvist för vissa av oss... Däremot vill jag tacka för att du har tagit upp Vasa previa och Velamentös insertion. Då vet jag en sak till jag ska be dom att kolla vid en eventuell ny graviditet. För vi vet ju tyvärr allt för väl nu att barn inte är något man skaffar, barn är något man får...

2011-01-25 @ 13:01:24
Postat av: Jenny

Så ledsen för dina tvillingar! Så hemskt..

Ja, man tar verkligen inte saker för givet längre..

Ta hand om dig så gott det går!

2011-01-25 @ 13:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0