Var det du?

I söndags kväll hörde vi hur det var något som pep till då och då i lägenheten. Letade lite, men tänkte inte mer på det. Igår på morgonen innan jobbet, tänke jag att det antaglien var brandvarnaren, dom brukar väll pipa när battreriet är dåligt?
C kollade upp det när jag kom hem, men nej.
Letade igenom väskor och jackor, var rädda att vi fått med någon annans telefon hem!

Till slut rotar jag igenom en låda i hallen och ser min (trasiga) gammla mobil. Jag har inte använt den för att toutchen slutatde fungera, och jag därför inte kunde stänga på den(gick inte skriva in lösenordet).
Nu låg den där och lyste upp lådan. Stella, som jag hade som bakgrund låg och lyste för mig.
Dock var batteriet dåligt, därav ljudet.

Ett konstigt tekniskt fel som gjorde att den stängde på sig själv tre-fyra veckor senare?
Eller...



Kommentarer
Postat av: jasmine

åååååååå de va så jag rös i hela kroppen..

klart de va lilla <3

2011-01-11 @ 15:40:57
Postat av: jasmine

o de va så jag rös i hela kroppen..

klart de va lilla <3



o sen gillar vi ju fötterna på vänster sidan av bilden=D



tänker på dig lilla Stella <3<3<3

2011-01-11 @ 15:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0