Hemma!

Hemma igen efter tre fullspäckade dagar. Ullared, Helsingborg och Köpenhamn.
Shopping, Tivoli och hotellfrukostar. Jag har haft det bra!

Tror jag väntar med att packa upp allt tills imorgon, är helt slut.. Min rygg gillade inte att åka bil så långt, och det ska bli så skönt att krypa ner i sin egna säng inatt. Och saknat katterna har jag gjort, så det blir massa mys med dom, även om dom inte verkar ha märkt att vi har varit borta..
Vi har haft engagerade kattvakter;)

Som ni märker så blev det ingen dansk bebis. Som tur var!
Jag har haft en hel del samandragningar, och jag är på helspänn varje gång. Varje vecka den håller sig kvar där inne är bra. Men läkaren lät ju ganska övertygad om att jag kunde känna mig lugn till "rätt sida av vecka 34". Får lite på det, så får vi se vad nästa läkare säger på måndag. Då blir det en tripp till Västervik, och då får jag veta om jag blir sjukskriven eller om jag ska tillbaka och jobba dom sista tre veckorna.

Köpt en hel del fint till lill-bebisen! Inte för att jag är övertygad om att det kommer gå bättre den här gången, absolut inte. Men jag hoppas. 
Jag hoppas så mycket att det gör ont. 
Ska se reprisern på "livet på BB" imogon. Läste att det skulle vara ett par som hade förlorat en bebis innan den dom skulle få nu.
Får jag inte missa!

Nej, en sval dusch och sen hoppa i mysbyxorna!

Bye bye!

Kommentarer
Postat av: cissi

Håller alla tummar och tår som går för att allt ska gå bra!!!! ses i morgon. puss

2011-07-28 @ 23:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0