Lattitud 57

Hade jättetrevlig igår kväll med Cissi, Sara och Patrik! Häng hemma hos Cissi fär vi satt på balkongen och lyssnade på Danny och massa skrikande tjejer.
Sen ner till området, där det blev öl för dom andra och snack med lite konstigt folk.
Jag var nog lite för(läs;helt) nykter för att uppskatta all spilld öl, raggande drägg, rök och svett lukt.
Förutom Patriks raggande 40-taggare, det var kul;)
Annars var jag mest besvärad över allt knuffandes, och var livrädd över att få en armbåge i magen. Men höll tyst, vill inte höra alla "men håll dig hemma då när du är gravid"-tal(, eller tankar heller för den delen).
Tror inte jag skulle få dom av mina vänner, men ni förstår...

Hade en hel del sammandragningar hela kvällen igår, men det kändes inte heller som något man tar upp. Dock tog dom mycket av min uppmärksamhet.
När Stellas förlossning drog igång så förstod jag ju inte att det var riktiga värkar då dom inte gjorde ont, så nu är jag extra uppmärksam på minsta sammandragning, även om det är ett tag kvar.




Jag igår i Cissis(föräldrars) badrum!

Idag blev det en fika på stan, innan vi gick ner och tittade på offshore racet en liten stund.
VM-final, men inte så spännande för det, hängde inte med alls!







Nu har jag skjutsat grabbarna till sin fest, och snart ska jag skjutsa in mamma och pappa till hamnen.
Själv ska jag till Mathilda och och resten här upp i norrtorn när jag har skjutsat klart.
Fint folk kommer lite sent;)
Sitter dock i trosor och linne, och har ingen aning om vad jag ska klämma mig i ikväll.
Hm, när den här graviditeten är över är jag värd en helt ny gaderob!


Går för övrigt in i vecka 29(28+0)idag!
Ååh rappa på lite nu! Är så otålig..!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0