Måndag.

Vardag igen, och jag gick upp straxt efter att C hade åkt till jobbet, åt lite frukost, gick och la mig på soffan och somnade om.
Jag älskar det här med semester!

Igår kväll var vi och metade. Var ganska dött, men pappa drog upp en gädda, mamma och Christoffer drog upp ett gäng små abborrar.
Själv stod jag för spiggen.
Mysigt iallafall, älskar att meta, trots att jag är rädd både för masken och fiskarna!

Idag går tvättmaksinen för fullt, disken ska bort och jag ska damsuga och packa. Imorgon drar vi till Ullared, för att sedan åka vidare till Helsingborg och två hotellnätter. En dag över till Danmark och Köpnhamn(?), så håll tummarna för att bebis inte får för sig att komma ut där!;)
Ska hur eller hur bli jätteskönt att komma iväg ett par dagar!

En veckan av semestern gjorde, två kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0