Mindre än tre.

Mindre än tre timmar kvar tills semestern..
Åh så gutt!
Ska på kalas direkt efter jobbet, och det vet jag inte om jag är så pepp på. Känner mig flottig, varm och trött, och har en riktig ful-dag. Hinner inte duscha, får bara snabba mig hem och dränka håret i torrshampoo, pudra över mitt blanka ansikte och byta kläder.
Fräscht.
Hållertummarna för att jag lyckas hålla mig vaken!

Bebis är iallafall pigg och sprattlar för fullt.
Tur det.
Tänker på en tjej som har en allt annat än lätt graviditet just nu med mycket oro och frågetecken.
En tjej som verkligen hade förtjänat en lätt och snabb graviditet.
Tyvärr fungerar det inte så.

Igår kväll när vi åkte till kyrkogården möttes vi av flera poliser.
Fick en klump i halsen, då min första tanke var att någon hade vällt stenar(,tror inte dom hade skickat flera poliser för det, men ändå).
Fick snabbt veta att dom letade efter en dement farbror, så jag kunde slappna av.
Och farbrorn visade sig inte alls vara försvunnen efter nästan ett dygns letande, så allt slutade gott även där!=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0