Lördag.

Igår firade jag och C våran fjärde årsdag! Fyra år med världens finaste, vet inte vad jag skulle göra utan dig!
Blev god mat på Cecil, sen en lugn mysig kväll framför en film.
Du är bäst, älskar dig!

Idag har jag träffat fina Sofia, med mage och pojkvän. Nu har vi grillat hos mamma och pappa, och för tillfället sitter Christoffer och plågar sig själv nere hos mamma som slingar hans hår!

Har ingen fungerande data, därav den kassa uppdateringen. Är för knepigt att skriva från telefonen!



Mamma skötte grillen!



Vi, alldeles nyss. Mätta och glada!





Christoffer kände sig lagom biffig när han fick låna mammas gammal Drottning Margareta-tischa!



Vill man vara fin får man lida pin!



Går för övrigt in i vecka 26(25+0) idag!
Ursäkta sur-minen, försökte bara se cool ut:)


Kommentarer
Postat av: Malin

haha, jag försöker också ibland o se cool ut men det går inte med mage ;) hihi

2011-06-18 @ 21:23:15
URL: http://siljeholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0