Lördag.

En sak jag har lagt märke till.
Av dom jag har haft lite kontakt med som har förlorat ett barn, så har det varit ett visst mönster.
Har dom förlorat en flicka, så har dom fått en liten pojke nästa gång, och tvärtom.
Undra om det är någon mening med det? Att det skulle vara "lättare" för huvudet att förstå att det är en ny bebis.
Att det på något sätt skulle vara lättare att ta in.

Antagligen inte. Men ändå.

Idag har det blivit kyrkogården gånger två, en sväng på stan, fika och sol hemma hos mamma, och nu ett besök på Maxi. Jordgubbar och vaniljyoughurt. Mmm...
Milla hade hittat en gammal speldosa i lekstugan som hon gav till mig.
"Jag tycker inte den här är så rolig, så den kan din bebis få".
Sötnos=)



Milla igår<3


Kommentarer
Postat av: Maria

Ja, undrar vad jag får då :-)

2011-06-04 @ 18:49:21
URL: http://ensortsmamma.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ja du har ju en av varje=)

2011-06-04 @ 20:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0