Måndag.

Skrev ett inlägg från mobilen tidigare, men det verkar ha förrsvunnit ut i cyberymden.
Attans, när jag väl orkar pilla ihop ett iPhone-inlägg!

Nu sitter jag hemma hos mamma, har betalat räkningar, och tänkte beställa lite fina smycken! Men sen ska jag snåla lite den här månaden, ser ju ut att bli en tripp till bl.a Ullared på semestern:)

Har jobbat hela midsommarhelgen, och den har gått riktigt snabbt. Underbart!
Bara ledig idag, imorgon 07.00 är jag på gång igen.

Har fått stunta i min teori om att dom som förlorat en flicka får en pojke nästan gång, och tvärtom.
En tjej på jobbet hade nämligen en teori baserat på folk hon kände till, där dom fått ett lill-syskon av samma kön som den dom förlorade..
Får spekulera vidare var det är som sparkar där inne, jag ingen aning!

Igår hade jag riktigt onda samandragningar för första gången.
Dom höll på ett par timmar, dock så oroade dom mig inget. Jag kommer ihåg dom från när jag väntade Stella, och det känns bara som att dom tar mig ett steg närmare förlossning och bebis!
Är nu i v.27(26+2), och det är nu mer bebis än fostervatten i magen.
Det börjar bli trångt, och det känns!
Nästa besök på MVC är på torsdag, då det är dags för sockerbelastning.
Urk=P

Nehej, får snart ta mig hemmåt där tvätten väntar.
Är man pank är det alltid bra att tömma tvättkorgen. Det är är en minst lika bra gulgruva som soffan!



You see??!!


Kommentarer
Postat av: Mia B

Känner igen det där med tvättkorgen!! haha

2011-06-27 @ 17:56:52
Postat av: Mia B

Känner igen det där med tvättkorgen, haha!!

2011-06-27 @ 18:00:00
Postat av: Mia B

Där blev det visst något konstigt! Hmm.. Haha

2011-06-27 @ 18:01:18
Postat av: Linnea

Och jag ska leva på vatten och bröd fram till Ullared-resan! ;)

2011-06-28 @ 11:32:24
URL: http://linneasliv.blogg.se/
Postat av: Jenny

Samma här!! Och så får jag ta ett extra varv i soffan innan vi åker:)

2011-06-28 @ 18:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0