Måndag.

Ledig dag med en lång och skön sovmorgon med en varm skön dusch på det!

Nu är C och jag i Emmaboda för lite fotboll. Innan har vi varit i Kalmar på babyproffsen och beställt barnvagn! Blev en Emmaljunga city cross, kombivagn. En likadan som vi beställde till Stella, bara att vi tog en hårdlift till den här gången istället för en mjuklift. Om ni hänger med?:)
Köpte även lite söta babyplagg, och nu längtar jag till september mer än någonsin!
Drygt tre månader kvar...

Nej, nu får matchen ta och börja!
Ledig imorgon också, då ska jag träffa min fina Cissi som är nere hos oss över sommaren!=)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Ska bli så kul att se dig också!!! :) kram

2011-06-13 @ 23:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0