Nationaldagen!

Hemma från jobbet och har precis tagit en kall dusch. Underbart efter en stressig varm dag.
Blir inte så mycket firande av nationaldagen för min del, men jag tycker det är härligt med alla svenska flaggor jag cyklat förbi idag. Sommarkänslor!

När C kommer hem från jobbet så får det bli en sväng ut till syrran och Milla som åker hem imorgon. Sen blir det lite fotboll!

Imorgon är det dags för möte nummer två med föräldragruppen. Blandade känslor, men det ska bli kul!
Kände mig dock lite malplacerad sist. När barnmorska frågade vad man trodde skulle hände när man kom fram till BB så satt jag och C tysta.
När hon frågade om vi hade tänkt på hur förlossningen skulle se ut, så svarade dom flesta nej.
Jag ville berätta att jag har gått igenom den tuuuusen gånger i mitt huvud, med alla olika tänkbara slut.
Men jag satt tyst.
Det blev många tysta svar från vår sida.

När vi fick se filmen förlossningsfilmen så tittade jag mest in i väggen.
Den där filmen är så långt från våran verklighet så det är skrattretande. Och nu menar jag inte bara det "lyckliga slutet".
Fjantig film=P

Hur eller hur så vill jag gå på träffarna. Jag vill också vara en del av gruppen, och jag vill vara med hela vägen den här gången.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0