Onsdag.

Börjar inte jobba förens 16, så varför är jag vaken redan?
Dumt.

Är lite halvdeppig, tycker ingenting är kul just nu. Jag är trött på att vara gravid(ja, jag veet, jag har tur som kan bli gravid!), jag är trött på Oskarshamn, och jag är fruktansvärt trött på mig själv.
Vet inte riktigt vad jag vill.
Eller jo.
Jag vill sitta på en strandservering på Kreta och dricka (alkoholfria)drinkar! Det är vad jag vill. Jag vill också åka på semester, jag vill ligga och steka på stranden och bara njuta av att vara långt hemmifrån.
Carpe diem och sån skit ni vet.

Tills dess får jag försöka vara nöjd med det lilla.
Svenska jordgubbar med vanilj-päronyoughurt.
Mmm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0