Torsdag.

Kyrkogården är ett speciellt ställe. Men mysigt!
Personer i alla åldrar, helt olika, men ändå där av samma anledning.

Igår stod det ett medelålders par vid Stellas grav. Hon började gråta lite när jag kom, och sa att hon gick förbi där varje dag. Blev ett kort spontant samtal.
Därefter kom en äldre dam fram och pratade allmänt om hur högt gräset hade blivit, och hur fint det ändå var i området.
På kyrkogården känner alla alla.
Fast ändå inte.

Ända sedan igår eftermiddag så har lill-bebis i magen varit helt hypad! Sparkar och sprattlar runt, och jag vet inte om det är för att den trivs bra, eller om det är att den längtar ut.
Christoffer har iallafall äntligen fått några rejäla sparkar, annars brukar den bli så lugn så fort han lägger handen på magen=)

Fick hem mina två sovpåsar igår som jag hade beställt. Det är dock one size på dom, så tvivlar på att vi kan använda dom från börja. Om vi inte får en jättebebis förstås!
Men fina var dom!



Beställda härifrån.

Har tvätt i maskinen, coh går och plockar lite här hemma. Är min enda lediga dag den här veckan.
Funderar på om jag ska ge mig på att försöka få ihop mitt IKEA-skrivbord på egen hand?
Värt ett försök!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0