Jobbigt...

Igår såg vi "The Social Network" som man har hört så mycket bra om. Tyvärr var det som vanligt, jag och kritikerna har inte riktigt samma smak när det gäller film.
Visst, sevärd kanske, men inte värd alla femmor den har fått.
Rörig och lite tråkig. Hände massor, men kändes ändå lite seg.
Känns som att den hade kunnat göras mycket bättre.

Efter jobbet idag åkte vi till kyrkogården. Jag såg på håll att det var dags för ytterliggar en begravning, denna gången på Stellas rad. Hon var ju den första på den raden, och det har bara tillkommit en hitills, en äldre man.
Men nu skulle det alltså bli en till.

"Locket" låg på, så jag trodde att det skulle gå bra. Vi närmade oss, och hann komma ganska nära innan vi insåg att något såg "fel" ut.
Det där var ingen grav för en vuxen människa.
Christoffer läste på korset, och innan han hann uttala namnet så brast jag i gråt.

För inte så länge sedan så var den en dödsannons för en nyfödd liten kille.
Nu ska han få vila brevid våran lilla tjej...

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Men man kan ju se det lite positivt, när ni inte är där så har dom sällskap av varandra iaf! Men förstår ju såklart hur du menar! Kram

2011-03-14 @ 19:36:01
URL: http://Www.sedorika.devote.se
Postat av: Jenny

Jo, jag sa till C att det kändes skönt att det var ett barn brevid henne.. Men inser hur sjukt det låter... Men du förstår nog!

2011-03-14 @ 20:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0