Så var det med det.

Fick ett samtal tidigare idag som meddelade att jag inte fick jobbet jag sökte.
Besviken, men inte förvånad.
"På grund av väldigt hög konkurans".
Vad säger det? Hade velat ha ett mer konkret svar, var det mina betyg, mine erfarenhet eller mitt psyke?
Eller gjorde jag helt enkelt en dålig intervju?
Vad gjorde dom andra bättre?

Nu är jag fast där jag är ett tag till. Får göra det bästa av situationen.
Måste hitta inspiration! Jag vet att jag gör ett bra jobb, men jag är inte säker på att hjärtat är med på jobbet längre..

Nu sitter vi hemma hos mamma och pappa. Christoffer och pappa tittar på hockey, och jag har sett '16 and pregnant' Straxt ska jag plåga mig med 'En unge i minuten'
Hatar det programet, mår skitdåligt av att se det.
Ändå sitter jag som klistrad.
Hatkärlek.



Brudarna i familjen Rydh.
Minus en.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0