Tisdag.

Haft Jasmine på besök, vilket innebar att jag fick iordning lite grann här hemma.
Smörstäd.
Borde ha besök oftare!

Blev en promenad till stan och till kyrkogården. Var inne på Fonus och pratade, och anatgligen så blir det inte på fredag som stenen sätts upp, även om den kommer då. Väntan, väntan.
Hon skulle höra av sig så fort hon visste.
Måste tillägga att dom både på Fonus och Wikholms varit SÅ hjälpsamma och snälla.
Vi har som sagt beställt gravstenen från Fonus, medans Wikholms hjälpte oss med allt som rörde begravningen och dödsanonnsen.
Dom har även billiga gravljus i alla former på Wikholms, för er som ofta tänder ljus hos någon nära!

Kunde inte låta bli att gå och titta på bebiskläder. På KappAhl har dom så söta kläder, inte konstigt det kliar i fingrarna! Men jag ska vänta.
Bara väntan, heela tiden.

Det här fick det iallafall bli:




Nej, nu blir det Big Brother.


Kommentarer
Postat av: Maria

Som sagt var, jag är så otroligt glad för er skull. Började nästan gråta av lycka när jag läste att du var gravid. Känner inte så när folk blir gravida nu för tiden. Men när det gäller andra änglaföräldrar unnar jag dem allt för de förtjänar det verkligen. Förstår att det kliar i fingrarna efter bebiskläder :-)

2011-03-29 @ 16:02:24
Postat av: Linnea

Boken är jättebra! Kram på er!

2011-03-29 @ 21:21:52
URL: http://linneasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0