Bra att veta?

Besöket på mvc gick bra! Några extrakontroller är planerade, och lillens hjärta slår för fullt. Runt 150 slag/min... Tyder på tjej?

Har jobbat kvällen, och nu sitter jag och C och tittar på Animal Planet i brist på annat. Har bland annat fått lära mig följande:
*Elefanthanar frågar veeerkligen inte om lov innan dom hoppar på honorna.
*Strutshanarna är mycket snällare, och hjälper till att ruva på äggen.
*Giraffhanarna däremot, snusken, dom smakar på honornas urin för att se om dom är sugna!

Hujedanamej.

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Men uschan så äckligt ( tänkte på giraffera)..

2011-05-25 @ 23:59:22
Postat av: Jenny

Ja usch, inget mer Animal Planet för mig, jag föredrar att se på djur som söta och oskyldiga:)

2011-05-26 @ 09:39:34
Postat av: Anonym

båda mina barn hade hjärtljud runt 150-154 så jag trodde stenhårt att de var två flickor, men icke. svårt att tro på myten att man kan veta vilket kön de är när man lyssnar på hjärtat =).. men mysigt att smaka på urinet? hahah..

2011-05-27 @ 06:21:09
URL: http://mittlivsomtvillingmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0