Kalas!

Jobbtimmarna gick fort. Därefter åkte vi och handlade det sista till plankan som vi ska bjuda på när gästerna kommer. Jag fyller 25 på onsdag, så vi firar lite idag istället.
Kommer alla så ska vi trycka ihop 21 personer i våran trea. Mysigt!
Hade kunnat hyra en lokal, men då känns det som det blir en stor grej av det, och det vill jag inte.
Mamma och pappa är redan här, och resten av gänget kommer om en timme.

Fick min present av Christoffer idag. Han är inte dum han.
Sötboll!
Vad det är får ni se på onsdag...

Bara en liten person som fattas idag. Det är sådana här dagar det känns lite extra.
Men tro mig, du är med mig varje sekund.



Mina finaste<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0