Måndag.

Galet hur trött jag är! Hoppas verkligen dom sticker mig lite på onsdag uppe på MVC på onsdag, för jag kan inte sova bort varenda dag... Förhoppningsvis är det bara en större dos järn som fattas.

För tillfället är jag helt lugn. Jag brukar annars stimma upp mig själv inför besöken på MVC, men nu är lillen så pass stark, så det är svårt att föreställa sig att den skulle må dåligt.
Blir nästan irriterad på mig själv när jag inte oroar mig.
Dumt ju.
Oroar jag mig så mår jag dåligt, och oroar jag mig inte, så mår jag dåligt över det.

Nu står C i köket och fixar mat. Lövbiff med klyftpotatis och grönpepparsås. Han är inte dum han!
Och ikväll ser vi fram emot Nittileaks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0