Modell för en dag?

Har ännu en gång blivit tillfråga om jag vill vara med på "Modell för en dag", när dom kommer till Oskarshamn igen om två helger. 
I princip halva Oskarshamn har väll redan varit och tagit bilder, och alla blir ju så fina, så det är klart jag är sugen!
Man blir sminkad, och fotograferad gratis, och därefter får man välja om man vill köpa någon/några bilder.
Jag skulle gärna ha en fin "proffsig" bild på mig och magen, och även en där Christoffer är med!
Men jag vet inte om det är värt det, har hört att bilderna är ganska dyra?
Någon som vet hur mycket dom tar för bilderna? Och tycker ni att det var det värt det??

Jag vet att man inte är tvungen att köpa någon bild, men antar att man kommer fastna för ett antal bilder, och har dom en kanonbild på en själv så är det ju svårt att inte köpa den!




Hade ju varit kul att få låtsas vara lite glammig någon gång!


Kommentarer
Postat av: Ra

En profilbild kostar 550kr tror jag och en gruppbild kostar 900kr, ganska saftiga pengar + att man bara får bilden på en skiva, så om man vill ha en "riktig" bild eller förstora får man alltså göra de själv..

2011-05-17 @ 20:38:49
Postat av: Jenny

Ja det blir ju en hel del om man vill ha några bilder=/

2011-05-17 @ 21:23:29
Postat av: Emmelie

Haha är det Mia b som tipsat! Hon ringde mej också idag och frågade om jag ville fotograferas! jag fattade ingenting!

2011-05-17 @ 21:38:25
URL: http://Www.sedorika.devote.se
Postat av: Jenny

Japp, Mia är den skyldiga, haha!

2011-05-17 @ 21:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0