Money, money, money.

Idag när vi kom hem så låg ett brev från Fonus innanför dörren. Äntligen har fakturan för gravstenen kommit!
Skönt att få den betald, så man slipper tänka på det mer.
8200:-.
Inte billigt, så tur att pengar växer på träd=P
Men värd varenda krona! Och den var ändå "billig" mot andra liknande stenar vi sett, som gått upp emot 15000:-.
Och denna har vi ju ändå ritat upp själva, så jag är nöjd.
Var inget jag ville snåla på, och om man tänker på allt som vi inte kan köpa till henne, så gör det mig inte något.
Vill också tillägga att både jag och Christoffer har en grupplivsförsäkring, annars vet jag inte hur vi hade löst allt!



Imorgon ska vi se till att även Christoffer blir gravrättsinnehavare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0